Dlaczego warto robić testy A/B ?

Kliknij aby ocenić!
[Suma: 0 Średnia: 0]

Dlaczego warto robić testy A/B ? Definicja mówi o tym, że testy A/B polegają na porównywaniu dwóch wersji strony www. Celem jest oczywiście wybranie lepszej wersji czyli takiej, która spełni większą liczbę wytycznych i wymagań przed nią stawianych. Zazwyczaj wersją „A” nazywa się aktualny wygląd strony. Wersją „B” – nowy wygląd strony. Warto dodać, że testy A/B polegają na badaniu zachowań użytkowników, ich upodobań i preferencji. To zdecydowanie pomaga w tworzeniu wartościowych stron internetowych firm. Wszystko sprowadza się do tego, że kiedy projektuje lub modernizuje się stronę, należy zrobić to tak, by spełniła ona oczekiwania internautów, a co za tym idzie – skłaniała ich do podejmowania działań.

Przeczytaj również: Zakup nieruchomości w Polsce

Jeśli chcesz założyć firmę lub przenieść jej siedzibę możesz to teraz zrobić przez Wirtualne biuro Wrocław

Dlaczego warto robić testy A/B ?

Warto robić testy A./B także wtedy, gdy tworzysz tak zwane strony przechwytujące. Czyli nastawione. na generowanie leadów. Strony przechwytujące to takie, w których nakłaniasz ludzi, by zostawili Ci swój e-mail lub telefon. Sprawdzisz wtedy, która wersja strony sprawia, że ludzie chętniej zostawiają kontakt do siebie. Możesz testować tak naprawdę wszystko: kolor czcionki, kolor tła, tekst na stronie czy ilość znaków na stronie. Duże znaczenie ma także wielość zdjęcia. Choć może wydawać się to dziwne wszystko to wpływa na decyzje klientów. Wykonywanie testów pozwala Ci zoptymalizować stronę w taki sposób, by osiągnąć jak największą konwersję.

Testy A/B powodują spadek kosztów reklamy, bo za te same pieniądze pozyskujesz więcej klientów. Zatem warto sprawdzać co daje nam najlepsze efekty.

Dlaczego warto robić testy A/B ? –

Jak wybrać program do/testów A/B

Warto wybrać program, którym możesz przetestować dwie lub więcej odmian jednego elementu na swojej stronie, takich jak miejsce docelowe CTA, obrazy lub kolory. Warto wybrać narzędzie, które pozwala podzielić testy. Ta funkcja pozwala utworzyć dwie osobne strony docelowe, aby przekonać się, która z nich jest jeszcze większa.

Możesz także skorzystać z funkcji testowania ścieżek. Dzięki temu możesz przetestować zmiany dotyczące wygody użytkowników podczas przeglądania poszczególnych etapów ścieżki konwersji w witrynie.

Jeśli chcesz założyć firmę lub przenieść jej siedzibę możesz to teraz zrobić przez Wirtualne biuro Wrocław

Przeczytaj również: Czy jest alternatywa dla JDG

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *