Ograniczenie kosztów dzięki coworkingowi

Ograniczenie kosztów - coworking
Kliknij aby ocenić!
[Suma: 0 Średnia: 0]

W niniejszym artykule przedstawimy porównanie kosztów wynajmu indywidualnego biura a korzystania z przestrzeni coworkingowej. Zamiast inwestować w lokal, który zarówno w opcji wynajmu, jak i kupna wiąże się z dużymi kosztami, znacznie lepiej jest postawić na coworking. Własne biuro to koszty związane nie tylko z nabyciem lokalu. Jakich kosztów nie trzeba brać pod uwagę, jeśli decydujesz się na biuro coworkingowe? Coworking = ograniczenie kosztów? Dlaczego warto korzystać z coworkingu? Przeczytaj niniejszy artykuł, aby dowiedzieć się więcej.

Przeczytaj również: Usunięcie art 44 z kodeksu

Jeśli chcesz założyć firmę lub przenieść jej siedzibę możesz to teraz zrobić przez Wirtualne biuro Wrocław

Cena wynajmu

Koszty wynajmowania miejsca do pracy w przestrzeni coworkingowej zależą od tego, w jakim wymiarze z niego korzystasz. Przy małym zapotrzebowaniu, np. kiedy pracujesz w domu, ale z powodu remontu nie ma tam warunków, możesz wynajmować biurko na godziny lub na dni. Ponadto istnieje również wynajmu przestrzeni coworkingowej na cały miesiąc. Opłacając miesięczny abonament masz do dyspozycji nawet do kilkudziesięciu godzin korzystania z biura coworkingowego. Cena miesięcznego abonamentu waha się między 200-500 zł.

Dodatkowo możesz zdecydować się dodatkowo na usługę wirtualnego biura. Wtedy w zależności od wybranej oferty otrzymujesz:

  • adres do rejestracji działalności gospodarczej,
  • adres do korespondencji,
  • obsługę poczty przychodzącej,
  • powiadomienia o poczcie,
  • przestrzeń biurową,
  • możliwość organizacji spotkań z klientami w siedzibie wirtualnego biura,
  • możliwość wykonywania innych czynności biurowych (skanowania, drukowania).

Jeśli chcesz założyć firmę lub przenieść jej siedzibę możesz to teraz zrobić przez Wirtualne biuro Wrocław

Ograniczenie kosztów – rachunki za media

Jak wiemy, media są coraz droższe. Co jakiś czas jesteśmy informowani przez polskiego władze o kolejnych podwyżkach. Z przewidywań wynika, że od przyszłego roku znacznie wzrosnąć ma cena energii elektrycznej. Podwyżki niejako przeszły do porządku dziennego. Z tego powodu wynajem indywidualnego biura naraża przedsiębiorców na gigantyczne koszty związane z opłatą rachunków i mediów. Wynajmując firmowy lokal musisz liczyć się z pakietem rachunków do opłacenia, które często są o wiele wyższe niż rachunki, które opłacamy za mieszkanie.

Decydując się na wynajem przestrzeni coworkingowej możesz zapomnieć o comiesięcznym opłacaniu rachunków. To kolejny atut coworkingu! Nie musisz martwić się o kolejne rachunki za prąd, wodę, czynsz czy łącze internetowe. Dlaczego? Wszystko to znajduje się w wybranym pakiecie coworkingu.

Ograniczenie kosztów – wyposażenie

W firmie potrzebne są liczne sprzęty elektroniczne. Nie obejdzie się bez drukarki, skanera, komputera. Ponadto tablic multimedialnych i rzutnika jeśli chcesz również organizować spotkania biznesowe. Im większe przedsiębiorstwo, tym większe potrzeby. Co za tym idzie – również większe koszty. Niezależnie od tego czy kupisz sprzęt na własność czy może zdecydujesz się na leasing, to wpływa na znaczne zwiększenie kosztów. Dodatkowo należy doliczyć do tego serwisowanie sprzętów i wszelkie naprawy w przypadku nagłych awarii.

Decydując się na korzystanie z przestrzeni coworkingowej są to kolejne koszty, które możesz wykluczyć. W biurze coworkingowym to kolejny koszt, którego przedsiębiorca nie musi brać pod uwagę. Na miejscu dostępne są wszystkie sprzęty biurowe, w tym multimedialne akcesoria i narzędzia wykorzystywane podczas, np. prezentacji, konferencji lub spotkań z zespołem.

Warte uwagi: Coworking jako alternatywa dla tradycyjnego biura

Nie bez powodu wielu przedsiębiorców i freelencerów korzysta z przestrzeni coworkingowej wykonując swoją codzienną pracę. Zastanów się nad tym rozwiązaniem bo na prawdę warto!

Jeśli chcesz założyć firmę lub przenieść jej siedzibę możesz to teraz zrobić przez Wirtualne biuro Wrocław

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *